wtorek, 29 maja 2018

BlytheCon Polska 2018

Moje Blythe, te duże i małe, miały okazję się wybrać do Warszawy na BlytheCon. Wyprawa przez pół Polski, ale zdecydowanie było warto. Fajnie  było pooglądać na żywo tak cudowne lalki oraz poznać osobiście osoby , z którymi do tej pory znałam się tylko wirtualnie. Nawet potężna burza była nam nie straszna! Bardzo wszystkim dziękuję za mile spędzony czas i zapraszam na fotorelację. Oczywiście jak ktoś poznaje swoje lalki na zdjęciach, to można pisać w komentarzach :)
Zacznijmy od moich faworytek:



Teraz moje panny i chyba jedyny facet na zjeździe:



No i miss:


Pozostałe kandydatki do tytułu:







Domkowo:



No i jeszcze kilka innych fotek:














5 komentarzy:

  1. Urocze pannice :) Super, że się udało spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Było tyle pięknych lalek , że nie wiedziałam na czym skupić wzrok :)

      Usuń
  3. oj, toż to iście królewska uczta dla oczu!
    mieszkało ze mną swego czasu kilka dyniek,
    ale ostała się jeno Icy - teraz ciułam na
    zachwycające nowe z uszami jak u małpiatki
    oraz ze szpiczastymi - niczym u trolinki ♥

    OdpowiedzUsuń