sobota, 4 lutego 2023

Creatable World

Taki trochę odgrzewany kotlet, bo seria lalek i akcesoriów wyszła jakoś ze 2 lata temu. Fajna koncepcja, ale jakoś się nie przyjęła... Nie wiem czemu, bo lalki dają dużo możliwości kreacji. No cóż bywa. Może dlatego, że nie majaą dużych, błyszczących oczu ;). Ja  i inne moje lalki na tym skorzystałyśmy, bo ich ceny spadły do groszowych. Na Allegro zestaw ubranek można kupić za 29 zł , a lalkę z ubrankami za ok 45 zł. No to dzieła, sprawdźmy jak się prezentują i jakie dają możliwości.

U mnie powstała taka sympatyczna trójka nastoletnich przyjaciół, 2 dziewczynki i chłopak:



No to teraz pokombinujmy, na kogo pasują jeszcze te wspaniałe realistyczne ( prawdziwe zamki w bluzach!) akcesoria. Kilka rudzielców wyskoczyło z gabloty i oto efekty:




Posdumowanie: najbardziej z zestawów skorzysta Blythe i Momoko (trochę przyduże buty i przykrótkie szelki w ogrodniczkach, ale do ogarnięcia). PoppyParker  ma za krótkie spodnie, ale za to zdziwiło mnie ,że dobre rękawy w kurtce, luzy w butach, co jest do ogarnięcia :) No i największa radocha to że buty ogólnie- poza tym że trzeba je trochę wcisnąć i przerwa z tyłu jest dość duża -pasują na Helenę. Z ciuszkami już różnie, ale też coś się wybierze. Ogólnie zakup udany i 100% wart swojej ceny.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne lalki kupiłaś, ja mam dwie i obie robią u mnie za chłopaków, bo jak wiadomo, lalowi chłopcy to towar deficytowy 😉 Też się dziwię że tak mało są popularne wśród dzieci, bo przecież to jest świetny pomysł z takimi lalkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, chłopaki zawsze poszukiwane. Ja się dzisiaj tak dobrze bawiłam, że zamówiłam kolejną gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń