sobota, 16 lipca 2022

Looks #10

Dzisiaj trochę inny post, niż przygody Paskudy. Zaostaliśmy w domu głównie by ogarnąć chatę, ale mąż się śmieje, że się skończy na ogarnianiu szafki z lalkami. I coś w tym, jest....

Barbiowatych ostatnio przybyło mi sporo, trochę nowości tego sesozonu i trochę z wyprzedaży poprzednich roczników. Może doczekają się sesji... ogólnie ostatnio podoba mi się estetyka tych ciut droższych serii mattela.

Co do panny Looks #10, dawno marzyła mi się lalka o mega ciemnej skórze. Zastanawiałam się nad nią długo...  Fotki w internecie nie zawsze mnie przekonywały do zakupu. Ale jest i jest idealna. A dzisiaj jest idealny dzień na jej sesję- pochmurny, bo aparat zbyt mocno rozjaśnia jej bardzo ciemny kolor skóry.

Zapraszam na sesję mojej Pantery ;)








 Plakat kota- Jakub Zasada :)

2 komentarze:

  1. Ależ to piękna lalka. Faktycznie, taka pantera ❤️. Ekstra fotel!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gibka, kocie oczy, ciemna skóra i te niesamowite włosy - prawdziwa z niej czarna pantera!🖤💓💓💓 Jest piękna i wyjatkowa! Super to zdjęcie na tle plakatu,z kocimi uszkami.
    Ja mam podobnie jak Ty, że podobają mi się te droższe Barbie... fakt tragiczny dla stanu konta niestety...

    OdpowiedzUsuń