niedziela, 17 marca 2019

Wróciła :)

Po latach do kolekcji wróciła Moonlight and Kisses Darla Darley.Jest to przyajciółka Poppy Parker, jako ta druga często  jest tańsza od jej koleżanki. Niestety najnowsza wersja nie ma artykulacji w stopach , ale za to ma rzęsy. Mi zależało na dość starym modelu i wcale nie była tańsza od tych Poppek co mam :) tych najanowszych jest  pełno na Ebay, za to Moolight już była tylko jedna . Ale jest już u mnie, znów mogę się ją cieszyć i może już nigdy mi nie strzeli do łba żeby ją sprzedać.

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że masz ukochaną pannę! Jest śliczna! I mam nadzieję pojawi się ponownie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, ale wiele lalek czeka, aż będę miała chwilkę czasu i je porządnie obfotografuję. Wiosenne dni coraz bliżej więc może i blog ożyje, bo kolekcja ostatnio się rozrosła :)

      Usuń
  2. Piękna! Więcej fotek poproszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna pannica - Darla WYMIATA!!!

    OdpowiedzUsuń