poniedziałek, 25 grudnia 2017

Wesołych Świąt

Przede wszystkim chciałam wszystkim życzyć Wesołych Świąt, wiele radości z posiadanej  pasji i przecudownych lalek w kolekcji.
U mnie trwa faza vintage, dlatego w tym roku świąteczne zdjęcia też w tym klimacie. Dodatkowo spełniło się  jedno z moich lalkowych , czy około lalkowych marzeń. Oprócz Barbie zbieram tez  pudelki i marzył mi się taki stary maettelowski.  Jednak ich ceny były tak wysokie, że przekraczały  niejednokrotnie, ceny lalek. Udało mi się jednak wylicytować  w zaskakująco niskiej cenie- może dlatego, że zdjęcie wyglądało tak jakby licytacja dotyczyła samych akcesoriów. Napisałam do sprzedawcy i okazało się , że pudel jest wliczony w cenę. Po miesiącu spędzonym na celnym dotarł mój wymarzony Dog N Duds z 1964!






3 komentarze: